Алгоритм поселення до студентських гуртожитків Київського національного університету імені Тараса Шевченка на 2020/2021 навчальний рік
- Крок 1. Удома:
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання та надаєте оригінали документів, і потребуєте поселення до гуртожитку, підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
- Заява на поселення (роздрукувати ДОДАТОК №1 та заповнити за зразком ДОДАТОК №2).
- Копії документів, які підтверджують пільги (за їх наявності).
- Копія паспорта (паспорт зразка книжечка 1, 2 та 12 сторінки, паспорт зразка ID картка 1, 2 сторони, копія довідки з місця реєстрації (форма-13) – лише для паспорту ID).
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
- Оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
- Фотокартки 3 x 4 — 6 шт.
- Копії та оригінали документів, які підтверджують пільги, необхідно надати ОБОВ’ЯЗКОВО!
- Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання та надаєте оригінали документів, і потребуєте поселення до гуртожитку, підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
Наголошуємо, зніматися з реєстрації місця проживання та військового обліку (для чоловіків) НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО! Проживання в гуртожитку можливе без реєстрації місця проживання за адресою гуртожитку.
- Крок Комісія з поселення:
- Комісії з поселення факультету/інституту буде сформовано при відповідних Приймальних комісіях, тобто в тих самих приміщеннях. Усе, що потрібно Вам зробити — це уточнити номер кабінету.
- Якщо Ви потребуєте поселення, то надаєте комісії з поселення такі документи:
- Заява на поселення, заповнена за зразком (єдина встановлена форма).
- Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
- Копія паспорта (паспорт зразка книжечка 1, 2 та 12 сторінки, паспорт зразка ID картка 1, 2 сторони, копія довідки з місця реєстрації (форма-13) – лише для паспорту ID).
- Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
- Фотокартки 3 x 4 — 3 шт.
- Після цього Комісія вносить Вас до списку осіб, які потребують поселення та формує списки студентів, яким надано ліжко-місце в гуртожитку.
- Списки студентів, яких поселено до гуртожитків, буде опубліковано на інформаційних ресурсах Ваших факультетів/інститутів та на сайті студентського містечка
Звертаємо Вашу увагу, що поселення в гуртожитки відбувається лише за наявності вільних ліжко-місць.
- Крок Студентський гуртожиток (терміни з 14.09.2020 до 16.09.2020 рр.):
- Якщо Ви є в списках на поселення (№ гуртожитку буде зазначено в списку на поселення) прямуєте до гуртожитку, в який Вас поселено, де отримуєте тимчасову перепустку та інструкцію з подальшими діями.
- Перелік необхідних документів, які потрібно надати завідувачу гуртожитку ВОГ:
- Оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду та дерматолога, який пройдено не більше
року тому. - Фотокартки 3 x 4 — 3 шт.
- Копія квитанції про сплату за проживання вибраного періоду згідно з умовами Договору.
- Оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду та дерматолога, який пройдено не більше
- Завідувач гуртожитку проводить інструктажі з Техніки безпеки та ознайомлює із Правилами внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках (під особистий підпис), видає ключ від кімнати, у яку Ви були направлені Комісією з поселення.
Ви в гуртожитку. Ласкаво просимо!