Алгоритм поселення до студентських гуртожитків Київського національного університету імені Тараса Шевченка на 2020/2021 навчальний рік

  1. Крок 1. Удома:
    • Якщо Ви рекомендовані до зарахування на навчання та надаєте оригінали документів, і потребуєте поселення до гуртожитку, підготуйте заздалегідь та візьміть із собою пакет документів, необхідних для поселення:
      1. Заява на поселення (роздрукувати ДОДАТОК №1 та заповнити за зразком ДОДАТОК №2).
      2. Копії документів, які підтверджують пільги (за їх наявності).
      3. Копія паспорта (паспорт зразка книжечка 1, 2 та 12 сторінки, паспорт зразка ID картка 1, 2 сторони, копія довідки з місця реєстрації (форма-13) – лише для паспорту ID).
      4. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
      5. Оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
      6. Фотокартки  3 x 4 — 6 шт.
    • Копії та оригінали документів, які підтверджують пільги, необхідно надати ОБОВ’ЯЗКОВО!

Наголошуємо, зніматися з реєстрації місця проживання та військового обліку (для чоловіків) НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО! Проживання в гуртожитку можливе без реєстрації місця проживання за адресою гуртожитку.

  1. Крок  Комісія з поселення:
    • Комісії з поселення факультету/інституту буде сформовано при відповідних Приймальних комісіях, тобто в тих самих приміщеннях. Усе, що потрібно Вам зробити — це уточнити номер кабінету.
    • Якщо Ви потребуєте поселення, то надаєте комісії з поселення такі  документи:
      1. Заява на поселення, заповнена за зразком (єдина встановлена форма).
      2. Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
      3. Копія паспорта (паспорт зразка книжечка 1, 2 та 12 сторінки, паспорт зразка ID картка 1, 2 сторони, копія довідки з місця реєстрації (форма-13) – лише для паспорту ID).
      4. Копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків (раніше індивідуальний податковий номер, ідентифікаційний код).
      5. Фотокартки  3 x 4 — 3 шт.
    • Після цього Комісія вносить Вас до списку осіб, які потребують поселення та формує списки студентів, яким надано ліжко-місце в гуртожитку.
    • Списки студентів, яких поселено до гуртожитків, буде опубліковано на інформаційних ресурсах Ваших факультетів/інститутів та на сайті студентського містечка

Звертаємо Вашу увагу, що поселення в гуртожитки відбувається лише за наявності вільних ліжко-місць.

  1. Крок  Студентський гуртожиток (терміни з 14.09.2020 до 16.09.2020 рр.):
    • Якщо Ви є в списках на поселення (№ гуртожитку буде зазначено в списку на поселення) прямуєте до гуртожитку, в який Вас поселено, де отримуєте тимчасову перепустку та інструкцію з подальшими діями.
    • Перелік необхідних документів, які потрібно надати завідувачу гуртожитку ВОГ:
      1. Оригінал довідки від сімейного лікаря про проходження флюорографічного огляду та дерматолога, який пройдено не більше
        року тому.
      2. Фотокартки 3 x 4 — 3 шт.
      3. Копія квитанції про сплату за проживання вибраного періоду згідно з умовами Договору.
    • Завідувач гуртожитку проводить інструктажі з Техніки безпеки та ознайомлює із  Правилами внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках (під особистий підпис), видає ключ від кімнати, у яку Ви були направлені Комісією з поселення.

Ви в гуртожитку. Ласкаво просимо!